ÁSZF
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
www.easycafe.hu
hatályos ettől a naptól: 2022.12.01.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.easycafe.hu/) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.easycafe.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható.
Tartalomjegyzék
1, ÁSZF tárgya
2, Az Eladó/Szolgáltató adatai
3, Tárhelyszolgáltató adatai
4, Fogalmak
5, Vonatkozó jogszabályok
6, Az ÁSZF hatálya, elfogadása
7, A szerződés nyelve, a szerződés formája
8, Árak
9, A Megrendelés menete
10, Fizetés
11, A Megrendelés időpontja:
12, Szállítás - átadás–átvétel
13, Beüzemelés
14, Garancia
15, Megrendelés lemondása
16, Panaszügyintézés
17, A Szerződés alakisága, iktatása, utólagos hozzáférhetősége
18, Szerzői jogok
19, A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
20, Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
1. ÁSZF tárgya
a Vevők által a www.easycafe.hu webshopban történő vásárlás szabályozása; a vásárláshoz kapcsolódó tájékoztatások és eljárások ismertetése. Nyelve: magyar.
FONTOS! Kérjük, megrendelése elküldése előtt olvassa el a jelen ÁSZF-et, mert megrendelése véglegesítésével (a megrendelése elküldésével és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítésével) Ön ezt elfogadja.
2. Az Eladó/Szolgáltató adatai
Név: Easy Café Kávétechnológia Kft.
Székhely: 1239 Budapest, Grassalkovich út 232.
Átvételi cím: (amennyiben a Vevő nem kéri a kiszállítást, úgy az átvétel helye az Easy Café Kávétechnológia Kft-nek a 1239 Budapest, Grassalkovich út 232. székhelyén lévő raktára.
Nyilvántartásba vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 32136140-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-408487
Bankszámla szám (HUF): Raiffeisen Bank 12012008-01868150-00100006
Telefonszám: +36-20-569-7566
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: easycafe@easycafe.hu
Honlap: www.easycafe.hu
3. Tárhelyszolgáltató adatai
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
4. Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Vevő/Megrendelő: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége, vállalkozása körén belül eljáró jogi személy, vagy egyéni vállalkozó.
Eladó: az Easy Café Kávétechnológia Kft.
Honlap: a jelen weboldal, amely a vásárlás – megrendelés alapja.
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével, ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozat.
Termék: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.
Megrendelés: a honlapon történő termék(ek)
- kosárba történő beletétele után
- a Vevő adatainak megadása után
- a Megrendelés elküldése
A megrendelés időpontja (dátuma):
- a bruttó vételár banki átutalással, vagy utánvéttel történő kiegyenlítésének időpontja;
- banki átutalás esetén: a bruttó vételár Eladó bankszámlájára történő beérkezés időpontja.
Jótállás: A Felek között kötött szerződések esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet az Eladó a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően, vagy annak hiányában önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági, vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági, vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Kártérítés: Szolgáltató kizárja a kártérítési felelősségét:
- szállítási késedelem esetére, kivéve, ha a felek írásban késedelmi kötbér kikötésében és meghatározott napon történő szállításban állapodnak meg és a késedelem eladónak felróható okból következik be.
- az ügyfél nem megfelelő árukezeléséből,
- a biztonsági előírások be nem tartásából
- a beépítésre, beüzemelésre, üzembetartásra illetéktelen személy szakszerűtlen munkavégzéséből eredő károk esetén
- A kártérítés minden esetben maximum a szállított termék értékéig terjedhet.
Vegyes rendelkezések:
- Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
- Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
- Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
- Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Átvétel helye: A Vevő által a megrendeléskor megadott cím. Amennyiben a Vevő ezzel a jogával nem kíván élni, úgy a megrendelt termékeket Eladó raktárában (cím Easy Café Kávétechnológia Kft raktára, 1239 Budapest, Grassalkovich út 232.) személyesen, vagy megbízottja által átveheti.
5. Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdéseket Magyarország törvényei szabályozzák.
6. Az ÁSZF hatálya, elfogadása
A weboldalon jogi személy és természetes személy is vásárolhat. A Felek között létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. (A Feleket megillető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat.)
A Vevő a megrendelése véglegesítése (a megrendelése elküldésével és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítésével) előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF tartalmát. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Vevő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul a Felek között létrejövő szerződés részét képezi.
7. A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
8. Árak
Az árak forintban értendők.
Az árak általánosan bruttó ár formátumban kerülnek feltüntetésre, azonban kizárólag a Termék oldalon a bruttó ár mögött apró betűvel és zárójelben a nettó ár+ ÁFA is megjelenítésre kerül.
A weboldalon feltüntetett árak az érvényes árak.
A megrendelés véglegesítése (a megrendeléshez kapcsolódó előlegfizetés és/vagy a vételár bankkártyán történő kiegyenlítése) után az árak nem emelkedhetnek. Figyelem! A megrendelés elküldése önmagában még nem számít véglegesítésnek, azt mindenkor egyeztetés előzi meg Eladóval, aki a termék márkájától, jellegétől függően a rendelést műszakilag és értékben is pontosítja, és előlegfizetésre szolgáló díjbekérőt állít ki. A rendelés ezen díjbekérő (előleg) megfizetésével véglegesedik.
Az árak tartalmazzák:
- a készülékek árát;
- a CE tanúsítványt (amennyiben a készülék magyarországi forgalomba-hozatalához szükséges), amelyet a termékhez mellékelt gyártói dokumentáció tartalmaz.
- az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében az üzembe helyezés költségét Vevő és Eladó külön megállapodás alapján szabályozza;
Eljárás hibás ár esetén:
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül pl. a 0 azaz nulla Ft-os ár, illetve a hasonló termékek más oldalakon feltüntetett áraihoz képesti jelentő eltérés (jellemzően gépelési hiba miatt elírt ár).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Az elektronikus szerződéskötés lépései
9. A Megrendelés menete
1, A megrendelni kívánt termékeket a „Kosárba” gombra kattintással kell kiválasztani.
2, A kosárba tett termékeket a „Kosár” menüpontra kattintva lehet ellenőrizni és módosítani, amely mindig a képernyő jobb felső sarkában található. Ekkor még
- változtatni lehet a megrendelési mennyiségen
- törölni lehet a megrendelt tétel(eket)
- vissza lehet térni és folytatni a vásárlást.
3, A Megrendelés véglegesítését a „Pénztár” vagy „Tovább a Pénztárba” gombra kattintva lehet elkezdeni. 4. Az Elérhetőség oldalon ki kell tölteni a megrendelő személy elérhetőségeit, ill. itt van lehetőség a kuponok beváltására, a jobb oldalon megjelenő kuponkód mező kitöltésével. Az oldal alján a „Tovább a szállítási módokhoz” gombbal tudunk továbblépni.
5. A Szállítás oldalon a szállítási módot és szükség esetén a szállítási címet tudjuk megadni. Az oldal alján megjelenő „Tovább a fizetési módokhoz” gombra való kattintással léphetünk tovább.
6. A Fizetés oldalon a fizetési módot kell kiválasztanunk, amely lehet:
- Utánvét
- Előre utalás
- bankkártyás fizetés
Utánvét választása esetén a következő magyarázó szöveg jelenik meg:
„Utánvét választása esetén a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor tudod kiegyenlíteni, amely személyes átvétel esetén készpénzben, futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén készpénzben és bankkártyával is történhet.”
Előre utalás választása esetén a következő tájékoztató szöveg jelenik meg:
„Megrendelésedről az e-mail fiókodba hamarosan kapsz egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a rendelésed adatait. Ez alapján külön emailben díjbekérőt küldünk, amely minden utaláshoz szükséges adatot tartalmaz. Amikor az díjbekérőn lévő összeg a bankszámlánkra beérkezik, ezt tekintjük a megrendelés időpontjának, és a befizetésed igazolásaként megküldjük az előlegszámlát, majd a szállítás napján a végszámlát. Amennyiben a kézbesítést a befizetésed napján elindítható, azonnal végszámlát állítunk ki.”
Bankkártyás fizetés választása esetén a következő tájékoztató szöveg jelenik meg:
"
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013."
Ugyanitt kell megadni a számlázási címet is, majd a „Tovább az összegzésre” gombra kattintva tudjuk véglegesítés előtt utoljára ellenőrizni a megadott rendelési adatokat.
7. A „Rendelés összegzése” oldalon egy képernyőn át tudjuk tekinteni a megadott Elérhetőség, Szállítás, Fizetés adatokat és a megrendelt termékeket és árakat, és a rendeléshez kapcsolódó egyéb díjakat, pl. a szállítási díjat és kedvezményeket. Ezen az oldalon látható a rendelés végösszegzése, nettó + ÁFA és bruttó formában is. Ugyanitt tudunk a rendelés teljesítéséhez kapcsolódó egyedi informciót, igényt, kérést megadni a Megjegyzés rovatba, és itt jelenik meg a „Tudomásul veszem és elfogadom a(z) Általános Szerződési Feltételek-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget.
Hozzájárulok, hogy a webáruház a vásárlás során megadott személyes adataimat a(z) Adatvédelmi nyilatkozat oldalon rögzített, regisztrációs céllal kezelje.” mező, melynek kijelölésével igazoljuk, hogy a hivatkozott dokumentumokat elolvastuk és elfogadtuk. A rendelés csak a mező bejelölésével adható le, a „MEGRENDELEM” gombra való kattintással.
10. Fizetés
A Megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, mely a „MEGRENDELEM” gombra való kattintással jön létre. A fizetés módja a Megrendelési folyamat "Fizetés" oldalán kiválasztott fizetési módnak megfelelően folytatódik. Eladó a rendelés visszaigazolásban, és azt követően minden szükséges teendőről értesíti a vásárlót. Bankkártyás fizetés választása estén azonnal átkerül a felhasználó a bank fizetési felületére, ahol végrehajthatja a tranzakciót. Sikeres/sikertelen bankkártyás fizetés esetén a felhasználó visszakerül az easycafe.hu felületére, és a fizetés sikerességéről vagy sikertelenségéről értesítő üzenetet és részletes információkat is kap. Ugyanezeket emailben is kiküldi a rendszer.
11. A Megrendelés időpontja
1, Utánvéttel történő fizetés esetén a megrendelést követően a Vevő beszerzi a terméket, ha nincs raktáron, majd a futárszolgálatnak való átadás napjával (teljesítés dátuma) állítja ki a számlát Vevő részére. Ellenértéket futárszolgálat utalja.
2, Banki átutalással történő fizetés esetén az Előlegbekérő-n lévő összeg beérkezése Szállító bankszámlájára.
12. Szállítás - átadás–átvétel
Megrendelő kérheti:
- a megrendelt termékek magyarországi helyszínre történő kiszállítását a weboldalon feltüntetett futárszolgálati árakon, vagy a szerződéskor megállapodott szállítási díj ellenében.
Ebben az esetben a szállítás a megadott átvételi cím első ajtajáig-kapujáig történik, vagyis nem tartalmazza a termékek
• épületbe történő bevitelét;
• az épületen belüli árumozgatást;
• a csomagolóanyagok elszállítását;
Szállítási határidő:
• Megrendelő a vásárláskor megadott e-mail címére írásos értesítést kap szállítás időpontjáról.
• Megrendelő minden esetben a megrendelést követően a lehető legrövidebb időn belül e-mail címére kapja meg a várható szállítási-átvételi időpontot. A szállítási idő függ a megrendelt termék(ek) méretétől, jellegétől és súlyától, valamint a választott szállítási módtól. A weboldalon megjelenő szállítási időre vonatkozó adatok csak tájékoztató jellegűek, végleges információt csak a megrendelést követően tudunk adni!
• Házhozszállítás esetén az Eladó által megbízott Szállító a megrendeléskor megadott szállítási címre viszi a megrendelt terméket, ahol azt helyben, a Megrendelő személyesen – vagy az általa írásban megadott meghatalmazottja - veheti át.
• Személyes átvétel esetén a termékek Eladó székhelyén (raktárában) vehetők át. Ebben az esetben Megrendelő a saját költségére és felelősségére szállít(tat)ja el a megvásárolt terméket Eladó raktárából. Az átvétel helye: Easy Café Kávétechnológia Kft raktára, 1239 Budapest, Grassalkovich út 232., Nyitva tartás: előre egyeztetett időpontban rugalmasan.
13. Beüzemelés
A beüzemelésre kötelezett készülékek (gázüzemű készülékek, vízre – csatornába kötendő készülékek, és minden olyan elektromos üzemű készülék, amelyet nem dugaszolóaljzatba kell csatlakoztatni) Amennyiben a Felek ettől eltérően írásban nem állapodnak meg, a teljesítés üzembe helyezés nélkül értendő, a vételár a vásárolt termék beüzemelését nem tartalmazza.
A beüzemelés helyét és időpontját külön kell egyeztetni az Eladóval.
A beüzemelést Szolgáltató külön díj ellenében vállalhatja.
Beüzemelés menete:
- termék kicsomagolása
- a termék végső üzemelési helyére való beállítása
- a termék rákötése a termékhez a gyártó ill. Szolgáltató által előírt és Felhasználó által megfelelően előkészített elektromos / gáz / víz / csatorna hálózatra
- amennyiben a terméknek vannak alkatrészei, azok felszerelése
- próbaüzem végzése
- a gépkezelő személyzet termék használatára való maximum 60 perces betanítása
- A termék üzemeltetéséhez szükséges hálózat(ok) kiépítésének költségei Felhasználót terhelik.
- Termék fajtától függően a szakszerű beüzemelés a garancia/jótállás feltétele lehet, melynek tényéről és várható költségeiről Szolgáltató legkésőbb a rendelés végső visszaigazolásakor tájékoztatja Felhasználót.
14. Garancia
Garanciális meghibásodás az, amely a rendeltetésszerű használat során:
- anyaghibából adódik;
- a gyártónak felróható hibából adódik;
- az importőrnek felróható hibából adódik;
- elemi kár, természeti csapás okozta
- az üzembe helyezés hibájából adódik (amennyiben a készülékeket az Easy Café Kávétechnológia Kft üzemelte be.)
Nem garanciális meghibásodás az, amely:
- a nem rendeltetésszerű használatból, hibás kezelésből adódik;
- nem megfelelő tisztításból, szakszerűtlen karbantartásból adódik,
- épületgépészeti hiányosságokból adódik,
- vízkövesedésből adódik,
- az üzembe helyezés hibájából adódik (amennyiben a készülékeket nem az Easy Café Kávétechnológia Kft. vagy megbízottja helyezte üzembe.)
- továbbá az összes gyorsan kopó alkatrészek cseréje: lámpák, kontroll lámpák, fűtőszálak,
- a műanyag kezelő szervek és üveg felületek törése.
- természeti katasztrófa miatt történik (pl.: tűzkár, vízkár, villámcsapás stb. következménye);
A garanciális idő
- az üzembehelyezésre nem kötelezett készülékek esetében a készülékek átvételekor kezdődik;
- az üzembehelyezésre kötelezett készülékek esetében
• az üzembehelyezés időpontjában kezdődik;
• de maximum a készülékek átvételét követő 2 héten belül;
• A webáruházban elérhető gépek mellé Szolgáltató által kiállított jótállási jegyet mellékelünk, amely megfelel a mindenkor hatályos jogszabályi előírásoknak. Kérjük, hogy a termék mellett található gyártói és a szolgáltató által kiállított jótállási jegyet, továbbá az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot együtt őrizze meg. A szolgáltató által kiállított jótállási jeggyel a garanciális igények teljes körűen érvényesíthetők.
15. Megrendelés lemondása
Amennyiben Megrendelő nem fogadja el várható szállítási időpontot, úgy a Megrendelését a szállítási időpontot meghatározó Eladói e-mail fiókjába történő beérkezéstől számított 1 munkanapon belül anyagi következmények nélkül lemondhatja.
Ebben az esetben a már kifizetett előleget Eladó a megrendelő bankszámlájára a lemondást követ 1 munkanapon belül 100%-ban visszautalja.
Elállás joga Fogyasztónak minősülő Felhasználó esetén:
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének, vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.
Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:
- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
- olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
- Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
- A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
- Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.
- Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.
- Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
- A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.
- A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
- A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
- Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.
- A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
- A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
16. Panaszügyintézés
1, A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos kifogásait, panaszait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
• Postacím és az ügyfélszolgálati iroda helye: 1239 Budapest, Grassalkovich út 232.
• Telefon: +36 20 569 7566
• E-mail: easycafe@easycafe.hu
2, Ezen túlmenően rendelkezésre áll az online vitarendezési platform, amely az Eladó e-mail címén vehető igénybe: easycafe@easycafe.hu
Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez; illetve az online szolgáltatási és adásvételi szerződésekből eredő jogviták rendezéséhez.
ODR link (az online vitarendezési platform honlapja): http://ec.europa.eu/odr
17. A Szerződés alakisága, iktatása, utólagos hozzáférhetősége
1, Az ÁSZF elfogadása nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
2, A megrendelés gyakorlatilag ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozat. Emiatt a Szerződés nem kerül iktatásra.
3, Ugyanakkor Eladó rögzíti – és az érvényben lévő adózási jogszabályokban meghatározott ideig megőrzi - a Megrendelés:
- időpontját;
- számlázáshoz és a megrendelés teljesítéséhez szükséges – a megrendeléskor a Megrendelő által megadott megrendelői adatokat.
4, Eladó a megőrzés ideje alatt hozzáférhetővé teszi a Megrendelőnek a megőrzött adatokat.
18. Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható.
A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén lehet. A jogtulajdonos: Easy Café Kávétechnológia Kft.
19. A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás:
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
20. Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért:
Megrendelőnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az általa bevitt adatok módosítására.
Megrendelő felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre.
Megrendelő a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a Megrendelő hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Megrendelőre hárítani.
Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Megrendelő az adatbeviteli hibákat a megrendelés elküldése után az easycafe@easycafe.hu e-mail elküldésével javíthatja, módosíthatja.
Budapest, 2022. december 01.